Door Marja Jonkers

Tevredenheidsonderzoek onder abonnees in De Wolden

Eerder dit jaar kregen alle abonnees in De Wolden een brief met het verzoek deel te nemen aan een online klanttevredenheidsonderzoek. Veel bewoners gaven gehoor aan deze oproep en hielpen ons met het invullen van de enquete. De resultaten van dat onderzoek zijn gebruikt om als netwerkbeheerder samen met de providers daar waar dat mogelijk was beter aan de wensen en verwachtingen van de bewoners te voldoen.

Dankzij het grote aantal bewoners dat onze enquete invulde en bij de open vragen ook helder te kennen gaf waar het aan schortte, hebben wij constructieve gesprekken met alle providers kunnen voeren en zijn er op verschillende fronten wijzigingen en verbeteringen doorgevoerd. Ook hebben wij zelf, vaak samen met de provider, contact gezocht met bewoners die daar toestemming voor gaven en op die manier hebben wij een flink aantal bewonersproblemen kunnen oplossen.

Wij zijn pas tevreden als u het bent en daarom voeren wij deze maand opnieuw een tevredenheidsonderzoek uit. Bewoners die een abonnement hebben bij een provider, krijgen deze week een brief van ons met daarin een link naar de enquete-website. Wat gaat er goed en wat kan er beter?  Wij hopen dat u ons ook deze keer weer massaal wilt laten weten!